info dan hiburan

Facebook
RSS

Petua Halau Tikus, Tips Halau Tikus di Kediaman

-
Dang Rohani


Petua Halau Tikus 1
Guna daun semambu (daun untuk hilangkan demam campak,orang india rajin tanam)

Petua Halau Tikus 2
Daun Durian Belanda Halau Tikus.
Guna daun durian belanda.Caranya letakkan beberapa helai daun di tempat yang selalu terdapat tikus.Gantikan daun itu selepas 2 atau 3 hari sekali. InsyaAllah, tikus tidak akan datang lagi

Petua Halau Tikus 3
Letak jering dengan tangkai-tangkainya sekali dekat dapur. biarkan di dapur sampai kering dekat dapur tu.

Petua Halau Tikus 4
Taburkan serbuk lada Hitam ditempat ada tikus atau laluan tikus tu.

Petua Halau Tikus 5
Ada orang kata guna buah pong-pong boleh halau tikus.ambik buah tu letak dekat bahagian yang anda syak ada tikus.Insyaallah tikus tak datang dah kut lepas tu.
Amaran. jangan makan pulak buah ni.beracun.

Petua Halau Tikus 6
Guna Daun duri semalu pun boleh halau tikus .

Petua Halau Tikus 7
Bela kucing 2-3 ekor.

Petua Halau Tikus 8
Guna teknik ultrasound

Petua Halau Tikus 9
Gunakan produk Semburan Serai Wangi

-Petua Halau Tikus versi psyko.
Senang je petua ni.tangkap sekor tikus hidup-hidup, gunakan perangkap berumpankan ikan masin ker...apa2 la. pastu bila dah dapat tangkap kurung dia 2-3 hari..dalam bilik air ker...bagi dia minum..je...pastu ari ke4 bawak dia keluar dan cakap kat dia jangan datang rumah aku lagi...kalau tak pas ni aku kurung ko lagi...pastu baca bismillah dan lepaskan dia..InsyaAllah dia takkan datang lagi sekali dengan spesis² dia..haha

dah ramai orang mempraktikkan petua ni...dan dijamin berkhasiat... insya Allah

sumber http://www.mesra.net/

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Stats & Counter

    Blogupp

    review http://dangrohani.blogspot.com/ on alexa.com

    info

    Metro beritaharian NST utusan

    Buku Tamu